A public relations alapjai

A public relations alapjai

kiskönyv

 

A public relations (PR) eszközt kínál az elgondolásaink kommunikálására és elfogadtatásukra – ez életbevágóan szükséges jártasság, ha valaki új elgondolásokkal foglalkozik. Így tudunk támogatást szerezni a terveinkhez és törekvéseinkhez. Mivel a köztudatban olyan kép él, hogy a public relations annak a módja, hogy hírverést csapjunk valaminek, a témának korábban komoly korlátai voltak. Olyan terület volt ez, amelyből hiányoztak olyan kulcselemek, amelyek nagyon is szükségesek a sikeréhez. Ám most, néhány fontos Szcientológia felfedezésnek köszönhetően, bizonyos előrelépések a teljes tevékenységet jóval használhatóbbá és eredményesebbé tették.

 

1,500 Ft

Készlet: 2 készleten (utánrendelhető)

A public relations alapjai

kiskönyv

 

A public relations (PR) eszközt kínál az elgondolásaink kommunikálására és elfogadtatásukra – ez életbevágóan szükséges jártasság, ha valaki új elgondolásokkal foglalkozik. Így tudunk támogatást szerezni a terveinkhez és törekvéseinkhez. Mivel a köztudatban olyan kép él, hogy a public relations annak a módja, hogy hírverést csapjunk valaminek, a témának korábban komoly korlátai voltak. Olyan terület volt ez, amelyből hiányoztak olyan kulcselemek, amelyek nagyon is szükségesek a sikeréhez. Ám most, néhány fontos Szcientológia felfedezésnek köszönhetően, bizonyos előrelépések a teljes tevékenységet jóval használhatóbbá és eredményesebbé tették.

Ron Hubbard finomításai a tárgyban nemcsak nélkülözhetetlenné teszik a public relationst minden egyén, illetve csoport számára, hanem a korábbi velejáró korlátokat is eltávolítják. Bár a public relations teljes technológiája rendkívül szerteágazó, az itt leírt alapelveket rendkívül hasznosnak találhatja mindenki, aki valamilyen értékes céllal rendelkezik.

Kosár0
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0